dilluns, 25 de gener del 2010

Fem més samarretes HMM, qui en vol?



Hola HMM! Vam fer una edició de 30 samarretes HMM i ja estem quedant malament ... tenim gent que vodria pertanyer a un club de prestigi com el nostre i per això volem fer un sondeig per fer més samarretes HMM i poder-les tenir per la mitja de Granollers.


Les talles són bastant complertes ... hi ha la S, L i XL, qui estigui interessat o sàpiga que algú en vol que ho digui el més aviat possible perquè sinó no hi haurà temps de tenir-les el diumenge 7 de febrer.

Ah! al fer-ne 30 el primer cop ens van costar 13 €/unitat.

Gràcies
Ànims HMM!

2 comentaris:

  1. Les talles seran com les primeres... jo estic per canviar-la o comprar-me una XS, la L que em vaig quedar m'arriba als peus!!
    Que no tots som tant alts i grans com l'HomoDani i l'HomoJordi!!

    ResponElimina
  2. Tens raò homonasi però "esloquenia", alguns HMM se les han fet escurçar tipus la bora dels pantalons ... vols una S!

    ResponElimina