dilluns, 9 de novembre del 2009

homo behobianus 2009















Si senyors, ni les inclemències metereològiques poden amb uns HMM convençuts per aconseguir el seu repte ... acabar peti qui peti la cursa!

No prometia massa bé per la pedra que va caure 2 minuts abans de la nostre sortida ... però els HMM lluny d'espantar-se es van envalentonar, els consells del HMM Albert, la tranquilitat del HMM Jordi van ser claus per aconseguir el repte, us felicito HMM.

Gràcies a les mares i fills que mullant-se van esperar-nos sense defallir!

Gràcies al "rodaballo" del dissabte i al "chuleton" de diumenge!

Si senyors els HMM som ben parits!
PD. Tot HMM corre per donar-se un homenatge en forma de "teca" -> HMM XULETONUS estava boníssssssssssssim!!!

8 comentaris:

  1. Aixi m'agrada que deixeu el pabelló homo malus ben alt, suposo que no deuria quedar res al plat, no ???

    ResponElimina
  2. Molt maques les fotos i el menjar... segur que també molt bo. Però, i les fotos corrent?? Amb aquestes no veig cap prova de la proesa sota la pluja, el vent i el fred!!!

    ResponElimina
  3. Ep, aquí n'he vist un que, a part de ser Homomalus, és Homocastellerus!
    Jordi, ja veus que el món és petit i al final tots ens coneixem.
    Dani!!!! quin xuleton!!!

    ResponElimina
  4. En Dani sembla alguna cosa important a la última foto, mirant per sota la gorra !!!!

    ResponElimina
  5. Jo només sé que em vaig trobar un Homo Malus esmorzant a l'hotel i puc donar fe que després de la seva presència, el buffet va quedar buit.

    Córrer a la Behobia és una experiència única i la recomano a tots els Homo malus. Un cop que hi vas ja no hi pots faltar.

    Només va faltar la neu per fer el complet; aigua, vent i pedra no va faltar. I els ànims dels bascos tampoc !

    ResponElimina
  6. Hola HMM Jaume, el nivell d'atletes del buffet de l'hotel a les 7,30 del matí era d'un nivell tal ... els de a4elkm que feieu goig tots uniformats, el Beloki, el Roca, tots els bons ... doncs jo per disimular vinga a arrassar amb el buffet.

    Era la meva primera Behobia i crec que ja m'ha picat el cuc per tornar-hi el proper any, em va agradar molt, imagina't sense vent, pluja, pedra ... bé no hagués sigut tant èpica la gesta.

    Estic content pq vaig fer un temps correcte per mi 1:33 i el "chuleton" del dinar em va sentar de fàbula.

    Ànims HMM!

    ResponElimina
  7. Ja veig que el proper any haure d'anar a córrer a Donosti, aneu preparant els CHULETONS !!!!

    ResponElimina
  8. HMFedericus, tens tota la raó. Cal anar a a Behobia, però cal estar atent perquè les inscripcions s'acaben en 1 dia.

    ResponElimina